Навчаємось граючись

Працюючи над проблемою  «Формування ключових компетентностей здобувачів освіти засобами ігрових технологій» я переконалася, що саме в іграх розпочинається невимушене спілкування дитини з колективом класу, взаєморозуміння між вчителем і школярем. Тому мені, саме завдяки ігровим формам навчання, вдалося залучити всіх дітей до систематичної розумової праці, дати змогу відчути успіх, повірити в свої сили, навчати без примусу, щоб кожен здобувач освіти був не просто слухачем, а дослідником, фантазером, винахідником і просто жив щасливим життям спілкування. Адже у дитячі роки гра є основним видом діяльності людини. Через гру діти досліджують і пізнають навколишній світ. Коли діти граються, то у них розвиваються важливі навички, що допомагатимуть їм протягом життя. Процес гри повністю захоплює їх: вони беруть на себе відповідальність, стають цілеспрямованими та зосередженими, а головне — почуваються комфортно і щасливо. Видатний педагог Василь Олександрович Сухомлинський промовив фразу, яка стала основою всього того, що містить у собі гра. Він ніби закликав: «Навчайте  граючись, а граючись навчайте». Ось такий простий вираз, а містить у собі неабияку таємницю, яку Сухомлинський пропонує розкрити перед дітьми.

Навчатися у процесі гри — це значно цікавіше, ніж вивчати теоретичні матеріали, що сприяє кращим та ефективнішим результатам. Для сучасних дітей XXI ст. — це ефективний метод навчання, здатний заохотити до пізнання світу та сформувати ключові компетентності, що допоможуть у подальшому легко і швидко адаптуватися до змін у майбутньому.

Онлайн сервіси для навчання





Галерея світлин
"Правила знай - життя поважай"
"Знайди склад"
"Подарунок для Левеняти"
"Розгадай ребус"
"Добери слово"
"Склади пазл"
"Колосок"
"Вгадай: хто я?"
"Чарівний кубик"
"Складалочка"
"Прочитай як я"
"Парашутист"
"Подоляночка"
"Прикрась галявину"
"Склади казку"
"Збудуй вежу"
"Буквенна математика"
Інсценізація до казки "Лисичка - кума" 
"Мої сусіди"
"Назви відповідь"
"Зачарований принц"
"Який птах?"