Працюючи над проблемою «Формування ключових компетентностей здобувачів освіти засобами ігрових технологій» я переконалася, що саме в
іграх розпочинається невимушене спілкування дитини з колективом класу,
взаєморозуміння між вчителем і школярем. Тому мені, саме завдяки ігровим формам
навчання,
вдалося залучити всіх дітей до систематичної розумової праці, дати змогу відчути успіх, повірити в свої сили, навчати без примусу, щоб кожен здобувач освіти був не просто слухачем, а дослідником, фантазером, винахідником і просто
жив щасливим життям спілкування. Адже у дитячі роки гра є основним видом діяльності людини. Через гру діти досліджують і пізнають навколишній світ. Коли діти граються, то у них розвиваються важливі навички, що допомагатимуть їм протягом життя. Процес гри повністю захоплює їх: вони беруть на себе відповідальність, стають цілеспрямованими та зосередженими, а головне — почуваються комфортно і щасливо. Видатний педагог Василь
Олександрович Сухомлинський промовив фразу, яка стала основою всього того, що
містить у собі гра. Він ніби закликав: «Навчайте
граючись, а граючись навчайте». Ось такий простий вираз, а містить
у собі неабияку таємницю, яку Сухомлинський пропонує розкрити перед дітьми.
Навчатися у процесі гри — це значно цікавіше, ніж вивчати теоретичні матеріали, що сприяє кращим та ефективнішим результатам. Для сучасних дітей XXI ст. — це ефективний метод навчання, здатний заохотити до пізнання світу та сформувати ключові компетентності, що допоможуть у подальшому легко і швидко адаптуватися до змін у майбутньому.
- Презентація "Ігрові технології навчання"
- Використання ігрових технологій на уроках в початковій школі
- Актуальність проблеми
- Творча лабораторія
- Використання ігрових технологій на уроках математики
- Ігри на уроках української мови (1 клас)
- Дидактичні ігри на уроках ЯДС у 1 і 2 класах
- Словограй - ігри з буквами і словами
- Ігрова діяльність як освітня технологія навчання першокласників
- Гра "Буквенна математика"
- Вправи для усного рахунку (1 клас)
- Гра "Місце звука у слові"
- Танграм. Цифри
- Ігри на уроках навчання грамоти
- Щоденні 3
"Вгадай: хто я?"
"Чарівний кубик"
"Складалочка"
"Прочитай як я"
"Парашутист"
"Подоляночка"
"Прикрась галявину"
"Склади казку"
"Збудуй вежу"