Психологи встановили, що учні найкраще сприймають інформацію від того вчителя, який їм привабливий і якого вони самі ЗАПРОСИЛИ своїм серцем і душею для спілкування.
Як же одержати це ЗАПРОШЕННЯ від дитини?
На думку кращих педагогів світу – це не важко.
Необхідно, щоб учитель завжди був позитивним і потрібним кожному учню та всьому класу і за будь-яких обставин не втрачав своєї привабливості.
Щоденно доводьте учням, що вони для вас дуже важливі як особистості
Кожен учитель, повинен побувати в кінці навчального року в дитячому садочку аби відчути атмосферу, в якій живуть діти. Вони захоплюються оточуючим світом, все для них - гра, і немає нічого такого, що було б їм не під силу, навіть не дивлячись на те, що вони ще не вміють читати, писати або, навіть, правильно вимовляти звуки. Саме в цей період життя вони готові робити все, що ви забажаєте.
Потім поспостерігайте за їхніми вихователями. Вони знають, що малюки не вміють читати, писати, правильно говорити, а інколи й самостійно їсти, ходити до туалету чи застібати ґудзики, і якщо ці педагоги не скаржаться на те, що діти повільно засвоюють матеріал, то їхні вихованці в подальшому матимуть хорошу поведінку і бажання вчитися.
Використовуйте значимі слова та дії для покращення поведінки учнів
- Звертайтесь до учнів по іменах. Почувши під час спілкування з класом своє ім'я, учні зосереджуються і відчувають себе важливими.
- Використовуйте ім'я, коли бажаєте звернути увагу на певні моменти поведінки учня.
- Використовуйтеімена учнів у дружелюбній та поважній манері. Ніколи не звертайтесь до них із неповагою або поблажливим тоном - це принижує людську ідентичність та гідність.
- Вимовляйте ім'я учня правильно. Ім'я людини дорогоцінне та дуже особисте. Неправильно вимовлене ім'я може викликати неповагу, глузування та зазвичай дає привід для виникнення прізвиськ.
- Вимовляючи ім'я людини, ви нібито говорите: "Ти дуже важливий для мене і я звертаюсь до тебе по імені".
Учителем не кожен може бути, Не кожне серце вміє говорить… Учитель лише той, хто вміє чути, Окрилити, навчити і любить. Тендітну душу ласкою зігріти І добротою ниву засівать, Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усього себе віддать.
Рецепт щастя педагогам від Ш. Амонашвілі
Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові, вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть гумору, посипте добром і додайте якомога більше віри - і все те добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного Вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
Поради тим, хто віддає своє серце дітям Завжди посміхайтесь. Любіть кожну дитину і вчіть щастю любові. Поповнюйте свої знання і вчіть щастю знань. Проявляйте інтерес до життя дитини. Допомагайте дитині знайти своє "я". Радійте, коли дитина досягає успіху. Культивуйте в собі великий дар терпіння. Говоріть з дітьми спокійно. Висловлюйте дітям подяку за роботу на уроці. Слухайте своє серце, бо тільки своїм серцем дійдете до сердець дітей.
Рецепт
приготування хорошого уроку
Візьміть дюжину найкращих емоцій. Ретельно відберіть тільки ті, що позбавлені розчарувань, злопам'ятності та злості. Після того, як ви відібрали ці дванадцять емоцій, розділіть їх на п'ять (або шість чи сім) уроків, які вам доводиться проводити кожного вашого робочого дня.
Додайте до кожного свого уроку:
12 порцій мудрості,
11 порцій терпіння,
10 порцій хоробрості,
9 порцій працездатності,
8 порцій оптимізму,
7 порцій відданості своїй справі,
6 порцій вільнодумства,
5 порцій доброти,
4 порції відпочинку й турботи про здоров'я,
3 порції гумору,
2 порції такту,
1 порцію віри в кожного свого учня.
Для того, щоб додати гостроти та насолоди вашому уроку, додайте до нього ложечку гарного настрою, скибку нерозсудливості, за смаком розваги,
обов'язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором.
А тепер налийте любов до дітей і збийте все енергійними
рухами, не допускаючи застою.
Поставте вашу страву на вогонь дитячих сердець. Прикрасьте свою страву посмішками, родзинками та гілочками радості. Перед подачею учням урок сервірується спокоєм, самовідданістю та професіоналізмом учителя. Чітко додержуйтесь цього рецепту, у точності дотримуючись інгредієнтів
страви при підготовці кожного свого уроку.
Перший учитель... У кожної людини він, - як початок шляху, як перший відбиток в дитячій душі.
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями, але він назавжди лишиться тим маленьким далеким вогником, що посвітив тобі на початку шляху.
С.П. Титов
Школа - особливий світ, де сміються і плачуть, радіють і засмучуються,
Мудрі поради вчителю
Сім золотих правил для вчителя
1. Треба любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком.
2. Інтелігентом не можна прикинутися.
3. Ввічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим.
4."Магічна десятка":порахуйте до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим.
5. Мудрець шукає все в самому собі , нерозумна людина - в іншому.
6. Жодна велика перемога неможлива , якщо її не передує мала перемога над самим собою.7. Перші кроки завжди найважчі.
Психологічні притчі
Мудрі думки1.„Те, з чим я народився – подарунок Бога. Те, з чим я помру – мій подарунок Богу”. (Народна мудрість)
КРИК ЗБІЛЬШУЄ ВІДСТАНЬ... ПОВЧАЛЬНА ІСТОРІЯ
Одного разу Учитель запитав у своїх учнів:
- Чому, коли люди сваряться, вони кричать?
- Тому, що втрачають спокій, - сказав один.
- Але навіщо ж кричати, якщо інша людина перебуває з тобою поруч? - запитав Учитель. - Хіба не можна з ним говорити тихо? Навіщо кричати, якщо дуже сердитий?
Учні пропонували свої відповіді, але жоден з них не влаштував Вчителя. Зрештою він пояснив:
- Коли люди незадоволені один одним і сваряться, їхні серця віддаляються. Для того, щоб зменшити цю відстань і почути один одного, їм доводиться кричати. Чим сильніше вони сердяться, тим голосніше кричать.
А що відбувається, коли люди закохуються? Вони не кричать, навпаки, говорять тихо. Тому, що їх серця знаходяться дуже близько, і відстань між ними зовсім маленька. А коли закохуються ще сильніше, що відбувається? - продовжував Учитель. - Вони не говорять, а тільки перешіптуються і стають ще ближчими у своїй любові. В кінці навіть перешіптування стає їм не потрібним. Вони тільки дивляться один на одного і все розуміють без слів. Таке буває, коли поруч двоє люблячих людей.
Так от, коли сперечаєтесь, не дозволяйте вашим серцям віддалятися один від одного, не вимовляйте слів, які ще більше збільшують відстань між вами. Тому що може прийти день, коли відстань стане така велика, що ви не знайдете зворотнього шляху ...
Щоденно доводьте учням, що вони для вас дуже важливі як особистості
Кожен учитель, повинен побувати в кінці навчального року в дитячому садочку аби відчути атмосферу, в якій живуть діти. Вони захоплюються оточуючим світом, все для них - гра, і немає нічого такого, що було б їм не під силу, навіть не дивлячись на те, що вони ще не вміють читати, писати або, навіть, правильно вимовляти звуки. Саме в цей період життя вони готові робити все, що ви забажаєте.
Потім поспостерігайте за їхніми вихователями. Вони знають, що малюки не вміють читати, писати, правильно говорити, а інколи й самостійно їсти, ходити до туалету чи застібати ґудзики, і якщо ці педагоги не скаржаться на те, що діти повільно засвоюють матеріал, то їхні вихованці в подальшому матимуть хорошу поведінку і бажання вчитися.
Використовуйте значимі слова та дії для покращення поведінки учнів
- Звертайтесь до учнів по іменах. Почувши під час спілкування з класом своє ім'я, учні зосереджуються і відчувають себе важливими.
- Використовуйте ім'я, коли бажаєте звернути увагу на певні моменти поведінки учня.
- Використовуйтеімена учнів у дружелюбній та поважній манері. Ніколи не звертайтесь до них із неповагою або поблажливим тоном - це принижує людську ідентичність та гідність.
- Вимовляйте ім'я учня правильно. Ім'я людини дорогоцінне та дуже особисте. Неправильно вимовлене ім'я може викликати неповагу, глузування та зазвичай дає привід для виникнення прізвиськ.
- Вимовляючи ім'я людини, ви нібито говорите: "Ти дуже важливий для мене і я звертаюсь до тебе по імені".
Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить…
Учитель лише той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усього себе віддать.
Рецепт щастя педагогам від Ш. Амонашвілі
Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові, вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть гумору, посипте добром і додайте якомога більше віри - і все те добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного Вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
Поради тим, хто віддає своє серце дітям
Завжди посміхайтесь.
Любіть кожну дитину і вчіть щастю любові.
Поповнюйте свої знання і вчіть щастю знань.
Проявляйте інтерес до життя дитини.
Допомагайте дитині знайти своє "я".
Радійте, коли дитина досягає успіху.
Культивуйте в собі великий дар терпіння.
Говоріть з дітьми спокійно.
Висловлюйте дітям подяку за роботу на уроці.
Слухайте своє серце, бо тільки своїм серцем дійдете до сердець дітей.
Рецепт
приготування хорошого уроку
приготування хорошого уроку
Візьміть дюжину найкращих емоцій. Ретельно відберіть тільки ті, що позбавлені розчарувань, злопам'ятності та злості.
Після того, як ви відібрали ці дванадцять емоцій, розділіть їх на п'ять (або шість чи сім) уроків, які вам доводиться проводити кожного вашого робочого дня.
Додайте до кожного свого уроку:
12 порцій мудрості,
11 порцій терпіння,
10 порцій хоробрості,
9 порцій працездатності,
8 порцій оптимізму,
7 порцій відданості своїй справі,
6 порцій вільнодумства,
5 порцій доброти,
4 порції відпочинку й турботи про здоров'я,
3 порції гумору,
2 порції такту,
1 порцію віри в кожного свого учня.
Для того, щоб додати гостроти та насолоди вашому уроку,
Додайте до кожного свого уроку:
12 порцій мудрості,
11 порцій терпіння,
10 порцій хоробрості,
9 порцій працездатності,
8 порцій оптимізму,
7 порцій відданості своїй справі,
6 порцій вільнодумства,
5 порцій доброти,
4 порції відпочинку й турботи про здоров'я,
3 порції гумору,
2 порції такту,
1 порцію віри в кожного свого учня.
Для того, щоб додати гостроти та насолоди вашому уроку,
додайте до нього ложечку гарного настрою, скибку нерозсудливості, за смаком розваги,
обов'язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором.
А тепер налийте любов до дітей і збийте все енергійними
рухами, не допускаючи застою.
Поставте вашу страву на вогонь дитячих сердець.
обов'язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором.
А тепер налийте любов до дітей і збийте все енергійними
рухами, не допускаючи застою.
Поставте вашу страву на вогонь дитячих сердець.
Прикрасьте свою страву посмішками, родзинками та гілочками радості.
Перед подачею учням урок сервірується спокоєм, самовідданістю
та професіоналізмом учителя.
Чітко додержуйтесь цього рецепту, у точності дотримуючись інгредієнтів
страви при підготовці кожного свого уроку.
страви при підготовці кожного свого уроку.
Перший учитель...
У кожної людини він, - як початок шляху, як перший відбиток в дитячій душі.
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями,
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями,
але він назавжди лишиться тим маленьким далеким вогником,
що посвітив тобі на початку шляху.
С.П. Титов
С.П. Титов
Школа - особливий світ, де сміються і плачуть, радіють і засмучуються,
Сім золотих правил для вчителя
1. Треба любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком.
2. Інтелігентом не можна прикинутися.
3. Ввічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим.
4."Магічна десятка":порахуйте до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим.
5. Мудрець шукає все в самому собі , нерозумна людина - в іншому.
6. Жодна велика перемога неможлива , якщо її не передує мала перемога над самим собою.
2. Інтелігентом не можна прикинутися.
3. Ввічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим.
4."Магічна десятка":порахуйте до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим.
5. Мудрець шукає все в самому собі , нерозумна людина - в іншому.
6. Жодна велика перемога неможлива , якщо її не передує мала перемога над самим собою.
7. Перші кроки завжди найважчі.
Мудрі думки
1.„Те, з чим я народився – подарунок Бога. Те, з чим я помру – мій подарунок Богу”.
(Народна мудрість)
КРИК ЗБІЛЬШУЄ ВІДСТАНЬ...
ПОВЧАЛЬНА ІСТОРІЯОдного разу Учитель запитав у своїх учнів:
- Чому, коли люди сваряться, вони кричать?
- Тому, що втрачають спокій, - сказав один.
- Але навіщо ж кричати, якщо інша людина перебуває з тобою поруч? - запитав Учитель. - Хіба не можна з ним говорити тихо? Навіщо кричати, якщо дуже сердитий?
Учні пропонували свої відповіді, але жоден з них не влаштував Вчителя. Зрештою він пояснив:
- Коли люди незадоволені один одним і сваряться, їхні серця віддаляються. Для того, щоб зменшити цю відстань і почути один одного, їм доводиться кричати. Чим сильніше вони сердяться, тим голосніше кричать.
А що відбувається, коли люди закохуються? Вони не кричать, навпаки, говорять тихо. Тому, що їх серця знаходяться дуже близько, і відстань між ними зовсім маленька. А коли закохуються ще сильніше, що відбувається? - продовжував Учитель. - Вони не говорять, а тільки перешіптуються і стають ще ближчими у своїй любові. В кінці навіть перешіптування стає їм не потрібним. Вони тільки дивляться один на одного і все розуміють без слів. Таке буває, коли поруч двоє люблячих людей.
Так от, коли сперечаєтесь, не дозволяйте вашим серцям віддалятися один від одного, не вимовляйте слів, які ще більше збільшують відстань між вами. Тому що може прийти день, коли відстань стане така велика, що ви не знайдете зворотнього шляху ...
Повчальні історії, які допоможуть зрозуміти, як потрібно ставитися до людей
Знайте ім'я прибиральниці Коли я був на другому рівні інституту, наш професор влаштував нам письмовий тест. Я був старанним студентом, і тому відповів на всі питання, крім останнього: «Як звуть жінку, що прибирає наш корпус інституту?»
Мені здалося, що це якийсь жарт. Ну так, я кілька разів бачив нашу прибиральницю. Вона була високою темноволосою жінкою злегка за 50, але звідки мені було знати її ім'я? Я здав тест, так і не давши відповіді на це питання. Перед самим закінченням заняття один зі студентів запитав, чи буде це питання враховуватися у виставленні підсумкової оцінки.
«Звичайно, - сказав професор. - На яку б ви роботу не влаштувалися, вам неодмінно доведеться спілкуватися з багатьма людьми, і серед них немає тих, хто абсолютно не важливий. Вони заслуговують вашої уваги і турботи, навіть якщо це звичайне вітання ». Не забувайте про тих, хто вам прислуговуєУ ті далекі дні, коли морозиво з шоколадом коштувало куди менше, ніж зараз, один десятирічний хлопчик зайшов у кафе при ресторані і присів за столик. Офіціантка поставила перед ним склянку води. «Скільки коштує морозиво з шоколадом»? - запитав він. «50 центів», - відповіла офіціантка.
Хлопчик порився в кишені, дістав звідти монети і перебрав їх.
«А скільки коштує звичайне морозиво?» - запитав він. До цього часу за інші столики сіло ще кілька людей, і офіціантка почала втрачати терпіння. «35 центів!» - різко відповіла вона.
Хлопчик ще раз перерахував монетки. «Тоді мені звичайне, будь ласка», - сказав він. Офіціантка принесла йому морозиво, рахунок і пішла. Хлопчик з'їв морозиво, розплатився з касиром, і вийшов з кафе.
Коли ж офіціантка повернулася за той столик і почала його витирати, вона ледь не розплакалася. Під порожньою тарілкою лежали дві монетки - по десять і п'ять центів. Хлопчик відмовився від морозива з шоколадом, щоб залишити їй чайові.
Прибирайте перешкоди на вашому шляху Давним-давно в одній далекій країні її король наказав покласти посеред жвавої дороги величезний кругляк. Потім він сховався на узбіччі, щоб подивитися, чи зможе хто-небудь прибрати його з дороги. Спершу по дорозі проїхало кілька придворних і багатих купців в каретах - всі вони просто об'їхали камінь, багато хто ще й голосно засуджували короля за те, що на дорогах біля столиці твориться подібне неподобство, але ніхто не зробив нічого, щоб прибрати камінь з дороги.
Після всіх них на дорозі з'явився селянин, що ніс за спиною мішок з овочами. Поклавши мішок на землю, він підійшов до каменя і спробував зіштовхнути його на узбіччя. Чоловіку довелося добре спітніти, але все-таки йому це вдалося. І після того, як селянин знову закинув мішок на плечі, то побачив, що під прибраним каменем лежить гаманець, повний золотих монет, і лист від короля, в якому він дарував гаманець разом з його вмістом тому, хто прибере камінь з дороги. Селянин зрозумів те, що багатьом з нас не вдається зрозуміти ніколи: «Кожна перешкода - можливість поліпшити наше становище».
Знайте ім'я прибиральниці
Коли я був на другому рівні інституту, наш професор влаштував нам письмовий тест. Я був старанним студентом, і тому відповів на всі питання, крім останнього: «Як звуть жінку, що прибирає наш корпус інституту?»Мені здалося, що це якийсь жарт. Ну так, я кілька разів бачив нашу прибиральницю. Вона була високою темноволосою жінкою злегка за 50, але звідки мені було знати її ім'я? Я здав тест, так і не давши відповіді на це питання. Перед самим закінченням заняття один зі студентів запитав, чи буде це питання враховуватися у виставленні підсумкової оцінки.
«Звичайно, - сказав професор. - На яку б ви роботу не влаштувалися, вам неодмінно доведеться спілкуватися з багатьма людьми, і серед них немає тих, хто абсолютно не важливий. Вони заслуговують вашої уваги і турботи, навіть якщо це звичайне вітання ».
Не забувайте про тих, хто вам прислуговує
У ті далекі дні, коли морозиво з шоколадом коштувало куди менше, ніж зараз, один десятирічний хлопчик зайшов у кафе при ресторані і присів за столик. Офіціантка поставила перед ним склянку води. «Скільки коштує морозиво з шоколадом»? - запитав він. «50 центів», - відповіла офіціантка.Хлопчик порився в кишені, дістав звідти монети і перебрав їх.
«А скільки коштує звичайне морозиво?» - запитав він. До цього часу за інші столики сіло ще кілька людей, і офіціантка почала втрачати терпіння. «35 центів!» - різко відповіла вона.
Хлопчик ще раз перерахував монетки. «Тоді мені звичайне, будь ласка», - сказав він. Офіціантка принесла йому морозиво, рахунок і пішла. Хлопчик з'їв морозиво, розплатився з касиром, і вийшов з кафе.
Коли ж офіціантка повернулася за той столик і почала його витирати, вона ледь не розплакалася. Під порожньою тарілкою лежали дві монетки - по десять і п'ять центів. Хлопчик відмовився від морозива з шоколадом, щоб залишити їй чайові.
Прибирайте перешкоди на вашому шляху
Давним-давно в одній далекій країні її король наказав покласти посеред жвавої дороги величезний кругляк. Потім він сховався на узбіччі, щоб подивитися, чи зможе хто-небудь прибрати його з дороги. Спершу по дорозі проїхало кілька придворних і багатих купців в каретах - всі вони просто об'їхали камінь, багато хто ще й голосно засуджували короля за те, що на дорогах біля столиці твориться подібне неподобство, але ніхто не зробив нічого, щоб прибрати камінь з дороги.Після всіх них на дорозі з'явився селянин, що ніс за спиною мішок з овочами. Поклавши мішок на землю, він підійшов до каменя і спробував зіштовхнути його на узбіччя. Чоловіку довелося добре спітніти, але все-таки йому це вдалося. І після того, як селянин знову закинув мішок на плечі, то побачив, що під прибраним каменем лежить гаманець, повний золотих монет, і лист від короля, в якому він дарував гаманець разом з його вмістом тому, хто прибере камінь з дороги. Селянин зрозумів те, що багатьом з нас не вдається зрозуміти ніколи: «Кожна перешкода - можливість поліпшити наше становище».
Притча про те, як мудро реагувати на заздрість і образи тих, хто нас оточує
Жив-був старий мудрий самурай. У нього була група учнів, і він навчав їх життєвої мудрості. Одного разу під час занять до нього зайшов молодий воїн, що прославився своєю нечемністю і жорстокістю.
Його улюбленою тактикою був прийом провокації: він ображав противника, той виходив з себе, брав виклик, але в люті здійснював одну помилку за іншою і програвав бій.
Так сталося і цього разу: воїн викрикнув кілька образ і став спостерігати за реакцією самурая. Але той незворушно продовжував вести заняття. Так повторилося кілька разів. Коли самурай ніяк не відреагував і втретє, боєць в роздратуванні пішов геть.
Учні уважно і з цікавістю спостерігали за всім процесом. Після відходу бійця один з них не витримав:
- Учителю, навіщо ви терпіли його нападки? Потрібно було викликати його на бій!
Мудрий самурай відповів:
- Коли вам приносять подарунок, і ви не приймаєте його, кому він належить?
- Своєму колишньому хазяїну, - відповіли учні.
- Те ж стосується заздрості, ненависті і образ. До тих пір, поки ти не приймеш їх, вони належать тому, хто їх приніс.
Кожен з нас - це окремий світ Не забивайте голову думкою оточуючих людей! Пам'ятайте, що ви ні від кого не залежите, ви окремий організм, у вас є тільки ваша особиста думка. Навчіться жити собою, а не розумом чужих людей. Не судіть і не сваріть нікого. Всі люди роблять помилки і ви не виняток. Якщо ви звикли залежати від думки оточуючих, від їх емоцій,і будь-яке коливання поведінки іншої людини застає вас зненацька, то ваша гармонія і спокій будуть порушені. Пам'ятайте, що ви окремий світ, ви нікому і нічим не зобов'язані. Не старайтесь кидатися з головою в чужі проблеми, адже у вас є свої власні.
Жив-був старий мудрий самурай. У нього була група учнів, і він навчав їх життєвої мудрості. Одного разу під час занять до нього зайшов молодий воїн, що прославився своєю нечемністю і жорстокістю.
Його улюбленою тактикою був прийом провокації: він ображав противника, той виходив з себе, брав виклик, але в люті здійснював одну помилку за іншою і програвав бій.
Так сталося і цього разу: воїн викрикнув кілька образ і став спостерігати за реакцією самурая. Але той незворушно продовжував вести заняття. Так повторилося кілька разів. Коли самурай ніяк не відреагував і втретє, боєць в роздратуванні пішов геть.
Учні уважно і з цікавістю спостерігали за всім процесом. Після відходу бійця один з них не витримав:
- Учителю, навіщо ви терпіли його нападки? Потрібно було викликати його на бій!
Мудрий самурай відповів:
- Коли вам приносять подарунок, і ви не приймаєте його, кому він належить?
- Своєму колишньому хазяїну, - відповіли учні.
- Те ж стосується заздрості, ненависті і образ. До тих пір, поки ти не приймеш їх, вони належать тому, хто їх приніс.
Його улюбленою тактикою був прийом провокації: він ображав противника, той виходив з себе, брав виклик, але в люті здійснював одну помилку за іншою і програвав бій.
Так сталося і цього разу: воїн викрикнув кілька образ і став спостерігати за реакцією самурая. Але той незворушно продовжував вести заняття. Так повторилося кілька разів. Коли самурай ніяк не відреагував і втретє, боєць в роздратуванні пішов геть.
Учні уважно і з цікавістю спостерігали за всім процесом. Після відходу бійця один з них не витримав:
- Учителю, навіщо ви терпіли його нападки? Потрібно було викликати його на бій!
Мудрий самурай відповів:
- Коли вам приносять подарунок, і ви не приймаєте його, кому він належить?
- Своєму колишньому хазяїну, - відповіли учні.
- Те ж стосується заздрості, ненависті і образ. До тих пір, поки ти не приймеш їх, вони належать тому, хто їх приніс.
Кожен з нас - це окремий світ
Не забивайте голову думкою оточуючих людей! Пам'ятайте, що ви ні від кого не залежите, ви окремий організм, у вас є тільки ваша особиста думка. Навчіться жити собою, а не розумом чужих людей. Не судіть і не сваріть нікого. Всі люди роблять помилки і ви не виняток. Якщо ви звикли залежати від думки оточуючих, від їх емоцій,і будь-яке коливання поведінки іншої людини застає вас зненацька, то ваша гармонія і спокій будуть порушені. Пам'ятайте, що ви окремий світ, ви нікому і нічим не зобов'язані. Не старайтесь кидатися з головою в чужі проблеми, адже у вас є свої власні.
Десять принципів життя, над якими варто задуматися
1. Принцип дзеркала. Перш ніж судити про інших, слід звернути увагу на себе.2. Принцип болю. Ображений чоловік сам завдає образи іншим.3. Принцип верхньої дороги. Ми переходимо на більш високий рівень, коли починаємо поводитися з іншими краще, ніж вони поводяться з нами.4. Принцип бумерангу. Коли ми допомагаємо іншим, ми допомагаємо самі собі.5. Принцип обміну. Замість того щоб ставити інших на місце, ми повинні поставити на їх місце себе.6. Принцип навчання. Кожна людина, яку ми зустрічаємо, потенційно здатна нас чогось навчити.7. Принцип харизми. Люди проявляють інтерес до людини, яка цікавиться ними.8. Принцип кам'яної скелі. Довіра - це фундамент будь-яких взаємин.9. Принцип ліфта. У процесі взаємин ми можемо піднімати людей вгору або опускати вниз.10. Принцип співробітництва. Спільна робота підвищує ймовірність спільної перемоги.
3.
Молитва п’яти пальцівПапа Франциск, будучи архиєпископом Буенос-Айреса, склав таку молитву, яка нам усім буде корисною: 1. Великий палець – той, що ближче до тебе. Тому розпочни свою молитву, молячись за тих, хто тобі найближчий. Це люди, яких тобі легше за все згадати. Молитися за тих, кого ми любимо, – це солодкий обов’язок.
2. Сусідній із ним палець – то вказівний. Помолися за тих, хто виховує, формує та лікує. Вони потребують підтримки й мудрості, аби провадити інших у належному напрямку. Нехай вони постійно будуть у твоїх молитвах.
3. Середній палець – найвищий з усіх. Це нагадує про наших провідників, очільників, лідерів, керівників, які мають владу. Вони потребують Божого керівництва.
4. Наступний палець – «сердечний». Це неймовірно, але він є нашим найслабкішим пальцем. Нагадує нам про те, щоби молитися за слабких, хворих, змучених та обтяжених проблемами. Вони потребують нашої молитви.
5. Нарешті наш мізинець, найменший з усіх пальців. Він має нагадувати нам про молитву за нас самих.
Як закінчиш молитися за названі вище групи, побачиш свої власні проблеми у правильній перспективі та будеш готовий помолитися за себе більш істинно та дієво.
Пам’ятайте!!! Рецепт щасливого дня1 склянка повна поцілунків220 см 3 сонячного проміння1 ложечка жартів1 пригорща терплячості1 бесіда до смакуВсе це добре перемішати і подавати до столу.І насолоджуйтесь щасливим днем!!!
Слово про часЗнаходьте час для роботи. Це – запорука успіху!Знаходьте час для роздумів. Це – джерело сили!Знаходьте час для гри. Це – секрет молодості!Знаходьте час для читання. Це – основа знань!Знаходьте час для дружби. Це – умова щастя!Знаходьте час для мрії. Це – шлях до зірок!Знаходьте час для любові. Це – істинна радість життя!Знаходьте час для веселощів. Це – музика душі!
1. Принцип дзеркала. Перш ніж судити про інших, слід звернути увагу на себе.
2. Принцип болю. Ображений чоловік сам завдає образи іншим.
3. Принцип верхньої дороги. Ми переходимо на більш високий рівень, коли починаємо поводитися з іншими краще, ніж вони поводяться з нами.
4. Принцип бумерангу. Коли ми допомагаємо іншим, ми допомагаємо самі собі.
5. Принцип обміну. Замість того щоб ставити інших на місце, ми повинні поставити на їх місце себе.
6. Принцип навчання. Кожна людина, яку ми зустрічаємо, потенційно здатна нас чогось навчити.
7. Принцип харизми. Люди проявляють інтерес до людини, яка цікавиться ними.
8. Принцип кам'яної скелі. Довіра - це фундамент будь-яких взаємин.
9. Принцип ліфта. У процесі взаємин ми можемо піднімати людей вгору або опускати вниз.
10. Принцип співробітництва. Спільна робота підвищує ймовірність спільної перемоги.
3.
2. Сусідній із ним палець – то вказівний. Помолися за тих, хто
3. Середній палець – найвищий з усіх. Це нагадує про наших
4. Наступний палець – «сердечний». Це неймовірно, але він є
5. Нарешті наш мізинець, найменший з усіх пальців. Він має
Як закінчиш молитися за названі вище групи, побачиш свої власні проблеми у правильній перспективі та будеш готовий помолитися за себе більш істинно та дієво.
Молитва п’яти пальців
Папа Франциск, будучи архиєпископом Буенос-Айреса, склав таку
молитву, яка нам усім буде корисною:
1. Великий палець – той, що ближче до тебе. Тому розпочни свою
молитву, молячись за тих, хто тобі найближчий. Це люди, яких тобі
легше за все згадати. Молитися за тих, кого ми любимо, – це солодкий
обов’язок.
2. Сусідній із ним палець – то вказівний. Помолися за тих, хто
виховує, формує та лікує. Вони потребують підтримки й мудрості, аби
провадити інших у належному напрямку. Нехай вони постійно будуть
у твоїх молитвах.
3. Середній палець – найвищий з усіх. Це нагадує про наших
провідників, очільників, лідерів, керівників, які мають владу. Вони
потребують Божого керівництва.
4. Наступний палець – «сердечний». Це неймовірно, але він є
нашим найслабкішим пальцем. Нагадує нам про те, щоби молитися за
слабких, хворих, змучених та обтяжених проблемами. Вони потребують
нашої молитви.
5. Нарешті наш мізинець, найменший з усіх пальців. Він має
нагадувати нам про молитву за нас самих.
Як закінчиш молитися за названі вище групи, побачиш свої власні проблеми у правильній перспективі та будеш готовий помолитися за себе більш істинно та дієво.
Пам’ятайте!!! Рецепт щасливого дня
1 склянка повна поцілунків
220 см 3 сонячного проміння
1 ложечка жартів
1 пригорща терплячості
1 бесіда до смаку
Все це добре перемішати і подавати до столу.
І насолоджуйтесь щасливим днем!!!
Слово про час
Знаходьте час для роботи. Це – запорука успіху!
Знаходьте час для роздумів. Це – джерело сили!
Знаходьте час для гри. Це – секрет молодості!
Знаходьте час для читання. Це – основа знань!
Знаходьте час для дружби. Це – умова щастя!
Знаходьте час для мрії. Це – шлях до зірок!
Знаходьте час для любові. Це – істинна радість життя!
Знаходьте час для веселощів. Це – музика душі!